Cennetinsusu Efemveben Küçük geliyor olabilir mi? Yada erkek bebekse bezlerken pipisinin aşağıda olmasına dikkat edin 🌸
Efemveben Nazendece ben uyurken değiştiriyorum ama bezde çiş yok hep sızmış oluyor bez bombosken bile
Efemveben Cennetinsusu 12 kg 5 no kullanıyorum tavsiyeler üzerine gece 6 takıcam, pipisi küçücük öyle ayarlayamıyorum yönünü sünnet oldu da yağ dokusu fazla oldugu icin pipi biraz içeride kaldı
Cennetinsusu Efemveben Evet canım ben sızdırınca gece büyük kullandım. Sorun yaşamıyorum. Gündüz sızdırmıyor çünkü gece çok doluyor. Doğal olarak sızdırıyor ☺️
Efemveben Cennetinsusu ben de büyük deneyeceğim ama söyle bi sorun var ki bez boş hep dısarı sızmış oluyor bazı zamanlar yani yarısı bile dolmamışken sızıyor
Cennetinsusu Efemveben Yani bilmiyorum canım ben ne zaman sızdırsa gece gündüz bir büyük numaraya geçiş yapıyorum. Molfix kullanıyorum bu arada