Roro37 bizde buna ek olarak iki kere hafif leke şeklinde kan geldi ve günde 5-6 kere kakasını yapıyordu direk süt alerjisi dendi , zaten diyet yapinca da kesinleşti ondan olduğu. Sizde diyeti deneyin belli olur zaten . Mama kullanmıyorsanız da doktora gitmenin pek önemi yok ben sadece 2 kere kontrol amaçlı gittim baktım boşa gidiyorum bir daha gitmedim . Arada süt ürünleri yiyerek deniyordum kaka da mukus varsa diyete devam ediyordum .