Benim oğlumda da vardı 10 aylıkken geçti şükür . Çocuk doktorunuza yeşil alan açtırıp gastroenteroloji veya alerji doktoruna gidebilirsiniz.
Ben şişli Hamidiye etfalde ki Nafiye Urgancı hocaya gittim , memnundum . Fakat bu bölümlere randevu bulmak oldukça sıkıntılı .
Mama kullaniyorsa alerjik amma almak önemli . Rapor çıkartıp ücretsiz alabiliyorsunuz bilginiz olsun .