ozlem3434 emzirirkem asla kullanılmaz tabi ki hatta çoğu bitki çayı kullanılmaz bunun içinde çok fazla bitki var. Biz aktardan aldığımız için bize söylemişti onun kabızlık yaptığını biz o yüzden onun çayını da aldık akşam 9’da içiyoduk günde 1 tane kadar o yüzden kabızlık olmadı hiç ve verdiğim kiloları hiç almadım ben şükür bıraktıktan sonra tabi dikkat etmek lazım ama mide küçülüyo zaten insan yiyemiyo ki