gunisigimm kendiniz ay çiçek yağı yemiyormusunuz 😀 ben bu konuyu araştırdım devletin verdiğinin içinde çok az paraben varmış ve rahatsız etmiyecek düzeyde . Ayrıca temiz içerik denilen şeyler ne kadar temiz olabilir . bir doktor dinledim kendi çocuğuma da devletin verdiği şeyle başladım dedi yani hepsi ilaç hangisi bütçenize uygunsa onu kullanın , devlet neden küçücük çocuklara kötü bir sey versin ki ve ücretsiz veriyor hiç vermeyip kendiniz alın da diyebilirdi . gaz kabizlik gibi şeylerin d vitamini ile alakası yok bebeklerin sindirim sistemi tam oluşmadığı için oluyor böyle sıkıntıları ben monovite devam ediyorum 4 aydır