Merveouz Arkadaşlar bebeklerinizin d vitamini değerleri kaclarda acaba? Birde hangi markayı kullaniyorsunuz
printhelloworld Merveouz bizimki 8. ayda kan tahlili verdiğimizde biraz düşüktü o yüzden yükseltildi wellcare 600 uı kullanıyoruz şu an 10 buçuk aylık
Gizmokzilla Merveouz benim oğlumun vitamin değerleri biraz sınırda şuan 14 aylık nevwit 600 uı kullanıyoruz içeriği tertemizzzz 💆🏻♀️ memnunuz 💘
gulsenn11 Eczacı ocean 400ıu luk d vitamini 1 damla ver yeter dedi 3 aylık bebeğe,sizler kaç damla veriyorsunuz? Doktorların önerisi nedir merak ettim
gulsenn11 Meriskus evet fıs fısı da var ama bir fıs 3 damlaya eş değermiş,3 aylık bebeğe çok gelir mi bilmiyorum.Ben doktor önerisi ile almadım devletin verdiği çok iyi değil diye bunu almak istedim de ne kadar vermem konusunda tereddüt yaşadım açıkçası
Ayshed Merhaba arkadaşlar bilmediğim için soruyorum.Sağlık ocağından verilen damlayı kullanıyorum. Dün onun içeriğiyle alakalı video gördüm.Başka damla kullanılmalı diyordu.Sizler onu kullanmadan Başka damla mı kullandınız?Değiştirmeli miyim bilemedim.
uynakbalina Ayshed sağlık ocağının verdiği hiç bişeyi kullanmadım, kullanmıyorum içinde ayçiçek yağı ve paraben var bir kez kullandım direk gaz sancısı ve kabız yaptı ocean aldık direk içinde sadece zeytinyağı var
gamzekcbs Ayshed değiştirin onların pek etkisi olmuyor aynı zaman da gaz yapabiliyor biz oceon 400lü kullanıyoruz memnunuz
gunisigimm Ayshed Doktorum sağlık ocağındakini kullanma içeriği temiz degil dedi. Baktım gerçekten çok kötü. Bebeğime 1 aydır ayçiçek yağı damlatıyormuşum :(
-Kuzika- Ooozzzgggeee zararliymis bende onu kullaniyordum paraben varmis icerisinde. Oceanò tavsiye ettiler onu alacagim
agustosta gulsenn11 doktorlar 10 kiloya 1 damla hesabı diyorlar. Ben de 1 aylık suan 1 damla veriyorum. Sağlık ocagınınkini 3 damla demişlerdi ama oceanda ben de bilemedim dr 1 damla dedi ebe 3 damla veya 1 fıs dedi