hellomom Kavala_kurabis bebeğiniz mutluysa sağlıklıysa kilo alımı hiç önmli değil. Bebek zamanı gelince ayarlıyor zaten kendini:)
ozgurunannesi Kavala_kurabis bence kilosu gayet iyi masallah benim oğlumda 4 aylık kilosu 6.bucuk. doktor kilosu kötü değil yerinde dedi. Sağlıklıysa bence takilmayin kiloya zaten olmasi gereken kiloda
AlyaaDuru Kavala_kurabis gayet iyi benim kızım 9 aylık 7240 gr 69 cm geçen doktorda ölçtürdük 4 aylık bebeğin bana göre gelişimi normal ek gıdaya en azından 5 aylıkken başla hafif tadımlarla
Kavala_kurabis Sakura-chan sağlık probelemi mi var acaba diye aç mı tok mu ama sut alerjisi olabilir buradan bı arkadaşla yaptığımız İstişare sonucu ve doktoruna yazdım salı günü test falan yapacaklar goturucez kısmetse teşekkür ederim yinede sizede