Muallim27 ben hayatımda tek bir yıl devamlı kılmıştım onda da kıldıkça kolaylaştığını, ayakların bacakların bile otururken esneyip artık acımadığını farkedip keyifle kılmıştım. Başlamam da şöyle oldu, evime yakın mükemmel bir işe girmiştim, her gün süslenip püslenip keyifle işe gidiyordum. İstediğim lüks aracı hemen alabilmiştim. Allahtan daha ne istiyorsun demiştim kendime. Bir de Allah namaz kılmayı her kuluna layık görmez, namazıyla taçlandırdığı kulu olmak çok özel diye bir hocayı dinlemiştim ondan çok etkilendim. Hepte dua ederim Allahım beni namazınla taçlandırdığın kullarından eyle diye. Velhasıl 1 yıl aralıksız kıldım mükemmeldi hissiyatım huzurum. Ama eşinin de kılması o kadar önemli ki.. kaç kere dedim sen evimizin babası olarak bana örnek olman lazım, hadi birlikte kılalım vb ama bir kılsa 50 kılmadı, hiç de üzülmez niye kılmıyoruz diye hep ben dertlenirim. Baba evinde her gün bir şekilde bir vakit fln kılıyordum ama evlendikten sonra ben kılalım demesem 1 vakitte hadi gel namaz kılalım demez kocam. Onun yüzünden diyim bi de hamilelikten ben yine bıraktım namazı. Ama başlayacağım. Kıldığım dönemde telefonumda namaz takip uygulaması kullanmıştım kıldığım vakitlere tik atmak çok mutlu ediyordu.