Depremzede değilim, o psikolojiyi bilmem mümkün değil fakat ben de hatırladıkça değişik hislere kapılıyorum… ben namazlarımı hep düzenli kılardım, evlendikten sonra aksatmaya başladım, hamilelik ve doğumla da iyice ucunu saldım ve çok kötü hissediyorum. Ne manevi huzurum kaldı ne evimizde bereket, bunu derinden hissediyorum. Belki şu an kendime faydam yok ama benim hayatımda en faydasını gördüğüm şey kuran meali okumak. Allah’ın kelamına yaklaştıkça insanın kalbi namaza ısınıyor emin olun. Bir de çok dua edin Allah yardım ediyor kolaylaştırıyor namazı. Son olarak imanın güzelliklerini her yönüyle anlatan videolar izlemenizi tavsiye ederim. Halis Aydemir beyefendinin “Varlığımız Farkındalığımız” serisi var YouTube. Ben ne zaman uzaklaşsam açar dinlerim muazzam bir farkındalık katıyor insana Allah razı olsun. İnşallah hepimiz namaza sımsıkı sarılıp bırakmayanlardan oluruz bir ömür. Bu mübarek gecede hepimiz için dua edelim.