acemiann Nurcanben insanlar düşünemiyor ya şaka yaptım tabi önemli konu kolik bir bebek annesi olarak herkes bebeğe el atıyor bazen valla ben de tedirginim
Deletedmom_106 Nurcanben yapma kızım aaaa çok ayıp diyorum ama içimden aferin sana yaklaştırma ohh diyorum
Alminazli Nurcanben sizi çok iyi anlıyorum insanlara laf anlatmak çok zor o kadr anlayışsizlar ki pandemi zamni doğum yapmıştım yasaklar olduğu dönem hatta o zamn bile insanlar içine giriodu çocugun
Nurcanben Alminazli ay evet ya bazıları ise benden çekindiğinden ben varken çok şey yapmıyor ama ben mesela bunu istemiyorum benden cekinip bir şey yapmamak yerine onun bir bebek olduğunun farkında olup ona göre davranmak daha güzel