bananeabiya Senden-bokolmaz ay ben hep test aldığımda en az 2-3 tane alırım nolur nolmaz diye 🤣 biraz garanticiyim 😅 negatif gözüküyor bence ama bu testleri bilmiyorum ben o çubuk olanlardan alıyorum hep
TeacherrMom Senden-bokolmaz bende 7 gün geçti olmadım erken gebelik testi de yaptım dün ama çıkmadı çok şükür cerazette kullanıyorum çoğunlukla prezervatif de kullanıyoruz
TeacherrMom Senden-bokolmaz bence değil ama içime şüphe düştü şuan bir daba mı yapsam cerazette geciktiriyor hep 3 gün falan ama ilk defa bu kadar gecikti zaten 4 aydır kullanıyorum yaklaşık
Senden-bokolmaz TeacherrMom bende öyle diyorum eşim inanmıyor ama inşallah negatif tır sonuç hala adet bekliyorum