Senden-bokolmaz Geçen ay beş gün erken oldum şimdi de uygulamaya göre 4 gün geciktim spiral var hiç kontrole gidemedim artı prezervatif kullanıyoruz ona rağmen içimde hep şüphe var çok korkuyorum gerçekten bana ümit verin kizlarr 🥺
irmrdnmzz Senden-bokolmaz 13 gün adet oldum korkmayın spiral biraz geciktiriyor adeti, kırklıyken taktırdım hiç kontrole gitmedim her ay düzensiz oluyorum bebekim 13 aylık bi sıkıntı olmadı hiç 😂
Ummuscetinkaya Senden-bokolmaz bende prezervatif artı geri çekilme ile korunuyorum bu ay uygulamaya göre 5. Gündeyim gecikmede. Valla ağrım sızım adet öncesi bulantım felan var inşallah oluruz 🙏
TeacherrMom Senden-bokolmaz bende 7 gün geçti olmadım erken gebelik testi de yaptım dün ama çıkmadı çok şükür cerazette kullanıyorum çoğunlukla prezervatif de kullanıyoruz
Senden-bokolmaz Deletedmom_63 inşallah olmaz diyelim Allah isteyene versin ne vücudum ne pskilojim kaldırır üçüncüyü valla
Senden-bokolmaz irmrdnmzz düzene binmişti dedim tam böyle oldu .birde normalde adet olmadan önce bı hafta ağrım olurdu şuan hiç yok ya
irmrdnmzz Senden-bokolmaz çok normal dert etmeyin zannetmiyorum bir şey olduğunu ama yine de bi test ya da kan vermek? 😂
bananeabiya Senden-bokolmaz deme kız git kendin al testi o yokken yap 😅 böyle beklemek daha kötü en azından değilsen için rahat eder. Emziriyor musun canım? Emzirme dönemi adet düzensizliği olabiliyor diye duymuştum
bananeabiya Senden-bokolmaz ay o zaman tanıdık biri yok mu eşinden başka ablan kardeşin annen falan 😔
Ummuscetinkaya Senden-bokolmaz yapmadım cesaretim yok. Çok ağrım var sancım var akıntım var inşallah gelir