Kızım 5 yaşında, kızım doğduğu zamanlarda eşimle fikir birliğine varmıştık tek çocuk yeterli konusunda, ancak kızım büyüdükçe ben sabit fikirli kalırken eşim kararını değiştirdi son 1 senedir tüm cephelerden bebek bebek diye saldırıyor 😂😂😂 bir bebeğin bakımı yüzde 90 annede eğer anne istiyorsa bebek olmalı istemiyorsa gerçekten olmaz ben kendimde o enerjiyi görmüyorum o sabrı görmüyorum kızım yeterince zor bir çocuktu, bana göre 1 çocukta bir 5 çocuk da anneliği tattım bin şükür olsun fazlasına gerek yok yıpratıcı çünkü hele ki her şeyi fazlasıyla didikleyen bir anneyseniz hayat çok daha zor :))