Ben de öyle dusunuyodum oğlumda o kadar yoruldum ki ama ıkıncıye de hamıle kalmışım oğlum bır ay sonra ıkı yasına girecek kızım suan ıkı aylık 😂tavsıyem nıyetınız varsa arada çok yas olmadan olsun ıkıncı kendi kendine büyüyo zor olan ıkı çocuk degıl ılk çocuk oğlumun kıyafetlerını gıydırıyorum yaptığım alısverıs falan daha onlara sıra bile gelmedi zaten artık kızı erkegı yok herseyde güzel duruyor kızımda ve bilinçli oluyorsunuz doğurmadan önce ne alaka falan derdım ama doğruymuş ılk çocuğumu kaygıdan endişeden panıkten sevememısım akıp gıtmıs zaman smdı kızım agladgnda bıle o kadar sakın karşılıyorum ki ben sakın olduğum ıcın gerçekten bebekte sakınlesıyo hemen oğlumu gözümün önünden ayıramazdm uyurken bısı olur mu falan bı suru endişe valla smdı bunu odada bırakıyorum ben yokken bebek sankı daha rahat ve bende rahatm tabıkı zorluğuda oluyor oğlum dün bı aylıktı dıyorum smdı iki yasnda olcak ıyıkı doğurmuşum kızımı anlamadm bıle ıkı aylık oldu oğlumla uğraşırken o garıbımde aradan çıkıyo ama daha farklı sarılıyorsun daha çok öpüyorsun bılıyosun kı çabuk geçecek ben öyleym en azndan oğlum agladgnda susturamıyodum bak kardeşin sana gülüyo dıyıbce susuyo 😁 ay uzun oldu biraz ama valla güzel ya zor aşamaları sabırla gecmesını bekliyorum 😂