Biz3kisiyiz_ gözlük kullanmaya başlayana kadar kayma ya da şaşılık hiç yoktu ama gözlüğü kullanmaya başladık bir süre geçti düzenli takmamasına rağmen gözlüğü çıkardığında arada sağ gözü kayıyor sürekli değil ama uzun süre tv gözlüksüz izlerse mesela kayıyor ama bu gözlüğü kullanmaya başladıktan sonra başladı son kontrolde ben gidemedim çalıştığım için eşim tek gitti o da söylememiş neden oluyor acaba sizin bir bilginiz var mı