Merhaba bebeğim 7 aylık sağ göz 1,75 sol göz 2,75 astigmat çoktı. 1 yaşında tekrardan kontrole getirmem gerektiğini söyledi. Bebekler de olabileceğini söyledi. Ama ben yarın bebek göz doktoru buldum muayene için ona götüreceğim farklı bir şey derse yazarım