Benim oğlum 2 yaşından sonra anne dedi. 25 aylık olduktan sonra açıldı. Şuan 28 aylık. Ben çocuk Psikiyatristine de götürdüm daha önce, kalabalık ortama girmesi Cok önemli dedi, kreşe verebilirsin dedi. Kreşe vermedim ama sürekli parka gittik, yaşıtlarıyla bir araya geldik, gerçekten farketti konuşması. Ama benim tavsiyem zorlamayın benim dediğimi tekrarla falan demeyin. Siz onunla sürekli konuşun o zaten zamanı geldiğinde sizin öğrettiklerinizle konuşacak. İçiniz rahat etmiyorsa bir çocuk Psikiyatristine götürün en azından bir sorunu olmadığını öğrenip rahatlarsınız benim tavisyem🙂