Kepekekmegi neden utanayım 310 derken insanların asıl fiyatına bakacağını akıl edemem mi sanki lütfen kendinizi o kadar zeki sanmayın sizden daha zekileri de var unutmayın.Ayrıca itelemiyorum fiyat belli sözüm belli kimseye zorla al demiyorum ben bu fiyata satıyorum alan alır almayan da almasın arkadaş silah zoruyla mı al diyorum ben ya aziz mübarek gün git ağzımı açtırma benim ya tövbe estağfurullah