Merhaba05 Yaa çok şaşırdım.. bende kreşe vermek istiyorum büyüyünce yani 3-3.5 yaş civarı yaşıtlarıyla bir arada olmayı öğrensin gelişsin ve okula hazırlık olsun amaçlı özel kreşe vericem inşallah ama bu yazdıklarınızı okuyunca korktum.. ben almanyada doğdum büyüdüm 4 yıl önce taşındım türkiyeye. Almanyadayken bir kreşte staj görmüştüm 1 sene boyunca ve hani derler ya yurtdışında daha iyi falan ordada aşırı sertler.. biçok şeye şahit oldum yani hiç unutmuyorum küçük bir kız vardı türktü oda adı Yasemindi ben onu çok seviyordum hatta yapmadığı bir suç yüzünden cezalandırıldı giyinme odasında saatlerce ağladı ve kimse dönüp bakmadı öğretmenlerden azar işitti halbuki onun suçu değildi diğer çocukların suçuydu.. yemek yemek istemiyodu zorla yiyene kadar akşama kadar oturttular kızı masada zorla diğer çocuklar oynarken.. ve bunun gibi biçok şey.. yani tabiki eğitimi vs onlar iyi ama bu tip şeyler de malesef oluyor öğretmenler çok önemli… hani yurtdışı iyi miyi diyoruz ya çok anacım heryerde aynı bide öğretmenlerin daha çok sevdiği ayrıcalık gösterdiği çocuklar oluyor bence