Dün bi video gördüm amerika mississipi de bi kreşte öğretmen hayalet kostümü giyip çocukları korkutmuş güya “eğlence” adı altında, hepsi ağlıyo zavallılar çok korkmuşlar. Bide takip ettiğim influencer var kızının öğle yemeğini bölmeli saklama kabına hazırlayıp yanına verip kreşe göndermiş. Gittiği kreşte öğle yemeği yanında götürülüyomuş. Kız saklama kabını açamamış diye eve aç dönmüş bütün çocuklar yemiş o izlemiş, öğretmeni saklama kabını açmamış 😔 kız çişini yaptıktan sonra taytını külodunu kendisi çekemiyomuş öğretmene sesleniyomuş gelip yardım etmiyolarmış. Biz giydiremeyiz öğretin evde demişler annesine. Bunları görünce çok tedirgin oluyorum. Dün parkta bi anneyle sohbet ettik kızı vardı 3,5 yaşında kreşe gidiyo mu dedim sonra bu konuları konuştuk. Senin çocuğun çok hareketli hiç yerinde durmuyo nasıl güvenipte kreşe göndereceksin ben güvenmediğimden gönderemiyorum vs. Dedi. Benim bebeğim daha 1 yaşında küçük ama zaman çabuk geçiyo elbet kreş yaşına gelecek bu tarz şeyleri yaşayabileceğini hayal bile edince geriliyorum. Siz nasıl, nereye güvenip kreşe gönderiyosunuz, çocuğunuz kreşte başına bişey geldiğinde size anlatıyo mu? Ya da sonradan öğrendiğiniz oluyo mu? Ya da söylemesi anlatması için bişey yapıyo musunuz?