[silindi] 2boymommy Yani bazen çıldırmalı, bazen sakin, bazende ahhhg yeter beeeeeeeee modunda günü bitiriyoruz. Dışarı çıkarıyorum belki bayılır falan diye. O bile işlemiyor 😵😀
2boymommy [silindi] ayni bizde öyleyiz simdi yine abimizi okula biraktik dönüste uyudu bende arabasinda biraktim biseyler yiyesiye uyanir zaten 🤣
Papatyaa21 [silindi] herkes hamile kalmadan öncesine kadar hep bu cümleyi kuruyordu hala kuruyorlar tahmini olarak kötü günlerim ne zaman gelir hgdxsdgc😂😂😂
3ccukannesi Papatyaa21 benim çocuklar büyük olan 6 oldu herkes her yıl sen seneye gör diyor şimdi bundan vazgeçtiler sen bi 30 yaşına geldiğinde hele görürüz seneye 30 olacak şükür ne görecem çok merak ediyorum😃😃😃😅😅😅
3ccukannesi [silindi] kesinlikle zor ama binlerce kez şükürler olsun 2 si anaokuluna gidiyor biri 10 aylık çal oynasın vur patlasın😃😅
2boymommy [silindi] amiiin insallahhhh🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻😅 uyuyor simdi bende hemen yatayim😮💨 bakalim gecemiz nasil olacakkk 😬
2boymommy [silindi] evet ben bekliyorum acikmasini icirip yatirinca yatiyorum uyusam hemen uyanirsa basim cok agriyor öyle 😬