Themom00 ilk hamileliğimde isteyerek çalışarak yaptık ama ben her ilişki sonrası kontrol ettiriyordum her seferinde negatifti rahimde genetik yapışma çıktı onu açtırdım ilk 8 gün negatifti ama regl de olmamıştım sonra daha kan tahlili falan yapmam dedim şeytan dürttü 12.ci günde bir test yapayım dedim pozitif hemen kan testine gittim değerler tavan yapmıştı ikizlerim var şuan 🤭