livanurvealpinannesi61 neden eleştiriyi size yapmışım gibi sert çıkıyorsunuz ben firmayı eleştirdim. Belki bilginiz yoktur diye sizi bilgilendirmek istedim . Ben şirinceden el yapımı aldım Zühre anayla dağlar kadar fark var meyvenin tadını net alıyorum ama Zühre anayı beğenmedim aşırı keskin tatlı geldi bana genim damagima hitap etmedi guvenemedim içime sinmedi. Siz kullanmakta özgürsünüz. Weefood deneyeceğim henüz denemedim