Prensesannesi_24 ay kesinlikle korkudan dolayı vazgeçme bende korkudan gidemedim hep erteledim çok kotu iltihap yaptı 1 disken 3 dışı birden aldılar hemde ameliyatla 25 tane antibiyotik igne vuruldum o ameliyata girmeden girdim fisfis sıktı direkt uyuştu bilmem kaç kere igne vurdular disime onu bile hissetmedim hemencik yaptılar bitti. Ameliyat bu kadar kolaysa dis çektirmek daha kolaydır o zaman çok pişman olmuştum ertelediğim için. Ben özelde yaptırdım ama ameliyat için çapadan doktor gelmişti o yönden çok sansliydim