Prensesannesi_24 ben de aşırı korkardım 25 yaşıma kadar dişçi diyince kaçıcak delik arardım ve bir gece dişim kırıldı, ağlaya ağlaya oturdum dişçi koltuğuna o gece 2 tane kök dişim çekildi sonra baktım ki hiç acımıyormuş🤣 dişlerimde çok çürüğüm vardı 9 tane dolgu yaptırdım sen düşün yani o kadar feciydi ağzım şu an bir diş problemim olsa hiç düşünmeden giderim 🙏