1 ay 7 günlük bebeğim var 37 gündür geçmeyen hiriltisi var serum fizyoloji ile temizliyoruz aspiratör ile çekiyoruz da iki dakika sonra yine hiril hiril geçmiyor 😒
Bebeğim sağlıklı Bi şekilde emmiyor beni uyku uyumuyor sürekli huzursuz çocuk doktoru kulak burun boğaza sevketti gittik hirilti olsada nefes alıyor bizim için önemli olan bu dedi doktor çok küçük bebeğin yapabileceğimiz bisey yok dediler.
Hayır bu durumun hiçmi çaresi yok çok üzülüyorum bebeğime bizim gibi olan varmi siz neler yapıyorsunuz gecicek mi bu durum ne zaman geçer 😔😔