sarmaliklahana -Eraymoms- ben kullanıyorum kzııma. İlk olarak 3 4 aylıkken almıştım mesel ozman kullanamadım çünkü göbek kısmı dar geldi lastikleri asırı sıktı popo kısmı bol gelmişti. Sonra 8 9 aydan sonra yine aldım 1 beden büyük aldım ayrıca bu sefer göbek eridiği için baktım oldu sıkma falan yok uuzn süredir kulot kullanıyorum 24 aylık kzıım suan. 🤌
NisBurKar Aslananne1 benimde oğlum 16 aylik bende almayı düşünüyorum bez baglattırmıyor hangi marka önerirsiniz molfix pişik yapmaya başladı ebebek goon marka düşünüyorum
Aslananne1 NisBurKar evet heleki erkek bebek için kilot bez çok rahat izin vermiyorlar baglayalim ben çoktandır kullanıyorum çok rahat pampers primanin kini kullanıyorum canım çok memnunum hiç pişik olmadi sizma taşırma hiç olmadı
izd -Eraymoms- ben 5 numarada başladım, Molfix, memnunum. Geçmişte de (3 numaradan itibaren) sleepy lavantalı grce külıdu diye bir şey kullanmıştım, sleepy pek sevemedim biz ama sadece bu külot bezi gayet beğendim