-Eraymoms- Oğlum 8 aylık kızlar 5 numara Sleepy cırtlı kullanıyorum, şu sıralar görüyorum da kilot bez rahatlığından bahsediyorlar sizce daha mı rahat cırtlı mı daha iyi oluyor yoksa
Minel-inannesi -Eraymoms- 3numaradan beri kulot bez kullaniyorum kizim icin. Asiri rahat. Yok cirti yapismadi, vay oynarken asagi kaydi felan hicbisi yok. Zaten benim kiz kipirdak o yuzden duzgun baglatmiyo cirtlari. Yapandan satandan Allah gani gani razi olsun dedigim urunlerden biri
-Eraymoms- Minel-inannesi yaa bende alayım benimde oğlum hiç durmuyor altını bağlarken yoruluyorum valla çok iyi olur 🫠
NisBurKar Aslananne1 benimde oğlum 16 aylik bende almayı düşünüyorum bez baglattırmıyor hangi marka önerirsiniz molfix pişik yapmaya başladı ebebek goon marka düşünüyorum
-Eraymoms- Sgnnn benimkide yurutecte hoppala da yerde vs iyi olur diye düşünüyorum küçükken evet zorlayabilir giydirmek bencede
bayanukuslu -Eraymoms- canım kızım şuan 11 aylık. yaz başından beri külot bez kullanıyorum çok memnunum kayma sızma bişey olmadı şuana kadar
-Eraymoms- bayanukuslu sızdırma benim için önemli ya sizdirmiyorsa kesinlikle geçerim kolaylık resmen
Linaamom -Eraymoms- çook rahat bir kere hareketli bebeğin varsa ki 1 yaşından sonra asla altlarını bağlatmak istemiyorlar o açıda çok rahat altını açıp sildim mi kaçıyor mesela ayakta hemen giydiriyorum. İkincisi cırtlı bezlerde gece dönen bebeklerde sızıntı yapıyor. Ama külot bezde sızıntı olayı yaşamadım hiç. Çıkaracağın zaman yanlardan yırtıp çıkarabilirsin çok rahat gerçekten. Külot bezim bitti cırtlı kullanıyorum bkaç gündür hem sabah kalktığında sızıntı oluyor hem de bebeğim durmuyor cırtlıyı bağlamadan kaçıyor
-Eraymoms- Linaamom evet büyüyünce daha da zorlaşır bağlamak artık 😂 benimki şimdiden bağlayınca ağlayıp donmeye falan çalışıyor
OnderArasinAnnesi -Eraymoms- küçük bebekler için cirtcirtli ama bez bağlanmak istemeyip sürekli aşırı hareketli ayakta durabilen bebekler için aşırı rahat. Normalde oğluma bez takarken işkence yapıyormuşum gibi ağlıyordu yürümeye başladığından beri ne zamanki kilot beze geçtim rahat Bi nefes aldım. Bebeğin ayakta durmaya başladıysa hiç düşünme.
oyoyoyyedibeni -Eraymoms- benim bebek 22 aylık yeni kilot bez aldık simdiye kadar almadıgım icin aklımı sevim diyorım 😅 cok rahat al
1_prens_annesi -Eraymoms- bende oğluma külot bez kullanıyorum 1 yaşına girdi. Çok çok rahat. Bi de benim bebeğim cok hareketli asla cirtli bezi bağlayamiyodum esimle anca zorla tutarak degistirebiliyodum. Külot bez gibisi yok valla kayma derdi yok sıktı mı gevşek mi oldu derdi yok çok rahat tavsiye ederim.