KirmenCi bence yapılması şart aşılardan. Bexsero’yu 2. Ve 4. Ayında / nimenrix’i 5. Ve 7. Ayında yaptı (nimenrixe 7. Ayda başlayacaktı aslında ama deprem sonrası artan vakalarda ötürü 5. Aya çekti) 13. Aydan sonra da her ikisinin de hatırlatma dozu yapılacak. Kızımın hastanede doğumda atanan doktoru mesela ilk iki dozu yapmıyor sadece 13. Ayda her ikisinden de birer doz yapıyordu ama kendi pediatrstiniz böyle önerdi, kaldı ki aradan geçen sürede aşının koruması benim için de çok önemli idi..