KirmenCi Kızlar bu aşı hakkında cok karışık kafam sizler neler yaptınız kaçıncı ayda oldu aşılar kaç doz yaptırdınız bilgi verirseniz sevinirim
Roxymila KirmenCi biz 2 doz yaptirdik ama kacinci aylarda oldugunu hatirlamiyorum :) tabi karar sizin ama yaptirmanizi tavsiye ederim.
2kiz KirmenCi malesef ücretliler dahil hiç bir aşı yi atlamadan yaptırmak lazım çünkü ülkemiz gelip geçen hanı
KirmenCi Roxymila printhelloworld Betul1607 Her kafadan bi ses cıktı benden iki kere doktor degiştirdim gecenlerde biride dedi bana elime yazdı doktor 7 12 8 10 13 diye iki farklı ilaç 🧐
Ysgl26 Kafanızı karıştıracak bi durum yom. Yapılması gereken aşılar bunlar. Allah korusun ölümcül bi hastalık ya da en iyi ihtimal sakat bırakıyor . Ne gerek var risk almaya. Biz 3 doz bexsero 1 doz nimenrix yaptırdık.
Roxymila KirmenCi yani bizim iki tarafta saglikci , onlar + doktorumuz yapilmasini onerdigi icin yaptirdik rota ve menenjiti.
Betul1607 KirmenCi bence en ideali 7 9 13 ve 19 biz bu şekil planladık 4 doz şeklinde son doz hatırlatma dozu olacak zaten 1 yaşından önce 2 bexsero 1 yaşından sonra tek doz mimenrix yeterli dedi doktor sonuncusu da zaten yine bexsero hatırlatmama dozu 9.ay dan sonra 10 ay geçmesi daha iyi oluyormuş son bexsero için öyle yaptık
Betul1607 Pearlyyy hiç yan etki yapmadı çok şükür zamanlaması iyiydi galiba birisinde uyudu aşıdan sonra kendi kendine sanırım ilk ve sondu
KirmenCi Roxymila evet zaten bende yaptırıcam sadece hangi aylar ve hangi aşıyı vurdurmam lazım onu bilmiyorum
Aren2023 KirmenCi bunu sizin doktorunuz Bebeğinize före veriyor. Burada gördüğğm aylarda galtırmadım ben dıktorum 2. Ayda rıta 3 de menehit 4 de rota 5 de menejit dedi bir de menejitlerin 3. Dozlarınıda ya 12 . Ayda ya da 13 ayda vurulcaz hatırlamıyorum daha oğlum 6 aylık en iyisi siz bir doktora sorun
rabia-09 İki farklı doktora gidiyoruz Bexsero 4-6 -13. . Nimenrix 7 - 12 şeklinde oluyormuş bunu doktorumuzun biri dedi diğer bir doktorda nimetixi 4. Ay içinde uygulamak istiyor ilk dozunu benim de kadifam karıştı bu hafta soracağım
Betul1607 Betulll1996 en son nimenrix 1300 tl ye aldım bn eczaneden bexsero da yanlış olmasın yine 1250 civarıydı 2 kere yaptırdım
defnegynk Betulll1996 bi hafta oldu ikisine 3060 lira verdik. Ankara da özel koru hastanesinde yaptırdık. Enjeksiyon için ayrı ücret aldılar mı bilmiyorum ama fiyatlarını 3 aylıkken eczaneye sormuştuk hemen hemen aynı fiyatları söylemişti
MinikPandam_ KirmenCi 5 ve 7. Aylarda hem nim. Hem de bex. Olduk 13. Ayda birer tane daha olup bitireceğiz
Gunesanne MinikPandam_ bizim doktorumuzda bu şekilde birlikte planladı. 5-7 ve 12 de olmak üzere 3 doz bexsero ve nimenrix
KirmenCi defnegynk Gunesanne MinikPandam_ kızlar benim doktorum menveo 7/12 ay bexesro 8/10/13 ay dedi Ama onun öbcesindeki doğum iznine cıkmadan önceki doktorum bexesro 2+1 doz 8/10 ay Nimerix 12 ay 1 doz şeklinde söylendi o yüzden kafam karıştı sizlere sormak istedim burada genelde 3 doz gördüm