ugrakyagiz soruma cevap vermiyosunuz?? Parmağı emerek nasıl vitamin alabiliyoruz bunu açıklamanızı bekliyorum hala.. ayrıca kim demiş eski insanlar sağlıklı diye 40 yaş üstü herkes daha 40 ına gelmeden şeker tansiyon kalp hastalığına yakalanıyolar. Bakın bakalım etrafınıza bi..anne babaına dayınıza amcanıza halanıza teyzenize dedenize ebenize akrabalarınıza. Şekeri tansiyonu olnayan var mı