burnumageliyoduslkmsn 5 tane emzik denedim wee baby damaklı, wee baby kiraz uçlu, bebsi, eda kullandım ama yok en son hepsine verdiğim parayı keşke tek sefer Philips avent alsaydım çünkü hemen tuttu şu an o kadar kolay ki işim ilk zamanlar zorlandı istemedi ama sürekli ağzında tutunca elimle destekledim emziği ağzınıa verince peşinden emziği hafif hafif vurdum şu an tutuyor çok şükür sizde deneyibilirsiniz