burnumageliyoduslkmsn oğlum 6 aylık doğduğunda başladım uğraşmaya çeşit çeşit emzik aldım tutmayınca tutmuyor sadece emzik değil biberon da tutmuyor ek gıdaya başlayana kadar sadece anne sütü aldı arada sağıp buzluğa koyduğum sütten veriyordum biberonla içmedi şu an gece uykusuna geçmeden mama veriyorum bardakla içiyor gece de sadece anne sütü çünkü biberon almadığı için anne sütünden başka bişey veremiyorum. Emziği de biberonu da ağzına ne zaman versem hep öğürdü.