2kiz prensesininannesi5838 bide ince bı yastık kullanabilirsin reflü olmaması için bebeğin ben öyle yapıyorum
Yasemindefneaden prensesininannesi5838 bizde de aynı sıkıntı vardı ar mama başladık kesilmeye başladı kusmalar deneyebilirsiniz
prensesininannesi5838 Yasemindefneaden benimki mamadan mis mamayi azalınca kakasını falanda yapmaya başladı kusmasi da yok şükür
Maran-21 prensesininannesi5838 çok normal canım o şekilde kusması aksine sütün bebeğine yaradığının işareti bu eğer ağzından burnundan fışkırarak kusarsa yada direk sütü atarsa o zaman endişe edin içinizi ferah tutun aynı şekilde devam edin ♥️
prensesininannesi5838 Maran-21 canım mamayi azalttım bbeis kaka yapmıyordu aksine kakasını falanda yapıyo kusmuyo da ayrıca anne sutunu dahada fazla almış oldu böyle daha iyi
Bedis- prensesininannesi5838 Genelde fazlasını çıkarttıkları için kusuyorlar. Şey gibi işine yarayan içerde işine fazla gelen dışarda :) yani her bebekte normal
Bedis- prensesininannesi5838 Yok fazla geldiği için oluyor bazen bende ayarlayamıyorum kustuğu oluyor ayarı kaçırmayınca sadece gaz çıkartıyor :) ama ola ki mama yedikten sonra ya da emdikten sonra kusuyorsa onlar normal. Ama durduk yere kusuyorsa bi sorun vardır
prensesininannesi5838 Bedis- yok yok durduk yere değil ya özellikle mamada memede de kusmuyo sadece mamada ah su mamalar bi kusturmasa valla tek sütüm yetse mamayi birakacam ama yetmiyor sanırım emziriyorum agl8yo mama yiyene kadar mamayi yiyince uyuyo
Bedis- prensesininannesi5838 İşte mama ayarı biraz fazla kaçınca hemen çıkarıyorlar bizde memeden sonra kusmuyoruz mamadan sonra oluyor o da fazlasını çıkarttığı için yani doymuş. Çıkan fazla gelen onu rahatsız etmesin diye çıkarması çok iyi aslında 😌
prensesininannesi5838 Bedis- canım benim bebis hem emiyo ya hemde mama kaç cc mama vermem lazım 1 ay 5 gunluk
Bedis- prensesininannesi5838 Ay keşke hepimizin sütü falan yetmiş olsa da mama kullanmasakta işte bazen şartlar farklı ilerliyor. Sağlıklı olsunlarda ufak tefek şeyler illa ki olur 😅
Prensess27 prensesininannesi5838 fazla geliyosa kusabilir benim bebeğimde arada kusuyo fazla yiyince 😄
prensesininannesi5838 Prensess27 valla ben doymuyo sanıyorum sürekli stres oluyorum stresim bebise yansiyo