prensesininannesi5838 miktarı fazla geliyor olabilir veya gazı oluyorsa onu çıkartmak için çabalarken kusuyor olabilir. Yahut, eğer ki gazını kendi çıkaran bir bebek ise sırtına pıtput yapınca kusuyor olabilir, bebim kızım öyle idi, doktorumuz demişti bana.. veyahut reflüsü olabilir..