Smhdmr arzu58 benim bebişimİn 13 temmuzda doğması bekleniyordu 12 temmuzda doğdu... erkek... atak ta mı acaba 😉 bide bu atak hesabını anlamıyorum ben nasıl yapıyorsunhz🙈
Mucizebebek arzu58 29 temmuz doğduğu tarihle tahmini tarih aynı canım bir haftadr anamdan emdiği sütü burnumdan getrdi bakar mısın
Mucizebebek arzu58 ay inşallah canım ya Allah razı olsun kuzum çıldırmama ramak kaldı. Bir de bugün aşımız var nasıl geçer artk bilemicem 🤷🏻♀️ Sabır çokça sabır ..
arzu58 Hazal1 çok ağlıyor, emmek istemiyor , uyuyamıyoruz fazlaca huzursuz oluyorlar. Öyle yaZıyor yani 🤦♀️
Zeynepakgul arzu58 benimkini de hesaplar mısın canm 30 temmuz doğdu 11 ağustos doğması gereken. Tarihti erkek
Yusufcuk01 arzu58 canım benimkini de hesaplar mısın. İki gündür sıkıntılı huysuz. Salya da çok akıtıyor diş mi çıkaracak atak mi anlamadım. Şimdiden allah razı olsun canım. 15 ağustos da doğdu 17 ağustos doğması gereken tarih