Merveeofs canım adaşım benim tarzım aynen böyleydi ben de tarzımı değişip alt üst takım giymeye başladım kendimi daha iyi hissediyorum öyle olunca 😂 sitareden aldım bi takım bayıldım çok hoş duruyor bazıları. Yalnız altı pantolon olduğu için pek içime sinmiyor sen pantolon giyiyo musun yoksa bıraktın mı giymeyi