Merveeofs bu ara en çok kullandığım siyah renkte olan model. Hem tesettüre uygun hem rahat bunun kumaşı ne bilmiyorum bendeki Medine ipeği eminelif sayfasından almıştım. Desenli elbiseler güzel ama sadece yazın beğeniyorum ben. Tabi kış aylarında giyemde var üzerine salaş kazak giyip güzel kombin yapıyorlar ama ben giyemem öyle. diğer tek renk olan siyah kahve bej renginde olanlar 4 mevsime uygun. Aşağı doğru dümdüz inen model vücut tipinizle alakalı kimisinde kötü duruyor. Bende tercih etmem kilolu değilim ama kıvrımlıyım bel ince basen ona göre geniş o yüzden çoğu kullananlarda kötü duruyor