Zaten emzirmeyi kesmenize gerek yok gece beslemesini kesin sırf destek için uyanıyor bunu da gece her uyandığında emzirmeden basarirsiniz ilk günler uyumakta zorlanır Ama sonra alışıyor farklı yöntemle uyutun gerekirse píș píșlayin kucaktta sallayin ama emzirmeyin yoksa sırf onun için sürekli uyanır benim oğlum memesiz asla uykuya dalmazdi 8 aylık uyku eğitimi veriyorum şu an beşikte uyuyor ilk günler zordu ama aldığım en doğru karar