Gunesss94 meme destekli yattığı için uyanınca tekrar meme desteği istiyor, önce meme de uyumayı bırakacaksınız. Bende aynı şekildeydim kızım 1 yaşında önce gündüz uykularından başlamıştım emzirirken önceden ninni söyler uyuturdum onu emzirip sohbet edip uykuya dalmamasını sağladım sonrasında durumu izah ettim beşiğine dalmasına yakın koydum ilk zamanlar 1 saat kendi başına uyumasını beklediğim oldu ben odadan çıkıp kapıdan gizlice izliyordum sonrasında uyuyordu böyle böyle gündüzü düzelttik gece de korkuyor bu güzden aynı şeyleri tekrarlayıp odadan çıkmadan konuşmadan göz teması kurmadan pışpış diyorum çok ağladığı zaman kucağıma alıp sakinleştirip geri kendiliğinden dalmasını bekliyorum gece de eskiye göre 1-2 defa anca kalkar ama bu durumda diş, atak ve ya hastalandığında sık kalkıyor o zaman da bir kaç gün sabredip geri eski düzene giriyoruz