gokturkasli günah hükmünü nasıl verebiliyorsunuz anlamadım bende bu şekilde bebeğimi kaybettim geçen hafta. Kafatası tamamen suyla temas halinde ve çürümüş. Evet kalbi atıyordu çok zor bi karar ama ne tedavisi var ne yaşama imkanı. Ki anneye zarar verme olasılığıda var. Ben genel anestezi alıp doğuma girdim çıktığında videosunu izletti doktorum kesesi bile değişik bi suyla kaplıydı. Kafatası yoktu. Beyin açık şekilde suyla temas halindeydi. Kimse bebeğini bu şekilde kaybetmek istemez emin olun. Kaç uzmana gittik umut vardır diye asla umut yoktu.