12 haftalık hamileliğim doktorların kararıyla sonlandırılacak. Zeynep Kamil e yönlendirildim ve bugün gittiğim de kürtajın suni sancıyla yapılacağını öğrendim bu şekilde nasıl olacak anlayamadım 😔 ilk doğumumu suni sancıyla yapmıştım tekrar onun gibi bir şey mi olacak yani neden uyutup yapılmıyor bilgisi olan var mı aşırı korkuyorum çarşambaya randevu verdiler