NagihanFatihArden ben 2ci ayına yaklaşmadan rutinler yaptım mesela
Her sabah aynı saatte kalktık (9) daha erken olması gerekiyor 2-3 aylık bebekler de ama benim tercihim buydu ve bende insanım uykumu almadığım zamanlarda ona düzgün bakamam diye neyse
Kalktığımızda direk yatarken giydiğimiz pijamaları değiştirip gün içinde giyilen kıyafetlerle dolaştık yatana kadar, burun temizliği, vitaminler ilaçlar bunları düzene soktuk sabah ne verilmesi gerekenleri verdik bez değişimi vs
Sonrasında aynı odada yatıp kaldırdım sessiz evde hayalet gibi gezdim ama sesi sevmiyordu ne denesem alışmadı akşam uykuya geçişte aynı şekilde bez değişimi her uykuda giyilen rahat pijamalar giyip ilaç burun temizliği vs ne varsa aynı saatlerde yaptım şimdi 1 yaşında kendisi uykusu gelince uyumak istiyor mırıldanıyor, kısaca her gün pes etmeden düzgün bir rutininiz olursa eğer bebek buna alışıyor ve o döngü de gitmek istiyor gece uykusuna banyoyu da ekleyebilirsiniz yatmadan önce ılık bir duş masaj saç tarama mis gibi uyku 😴 bir de uyuturken yatacağı odada loş ışıkta ve sessiz olması lazım anne karnı misali 🤷🏻♀️ belki doğru belki yanlış ben bu yöntemlerle ağlatmadan alıştırdım, emme destekli uyuttum evet ama benim de kolayıma bu geliyordu asla sallama vs yapmadım çünkü şimdi kolayıma gelip salladığımda ileri de her gün isteyeceği için biraz büyüdüğünde kendiliğinden uyuması gerektiğini öğrettim arada mızmızlarında direnince uykuya pışpış yapıp popoya vuruyorum beşiğinde kendisi dalıyor uykuya artık