iremnursusan efsane bir miktar aslında ama size önerim biberon ile vermek yerine eds kullanmanız olur, ben sütün devamlılığı konusunda büyğk fayda gördük, benim beneğim emek reddi yaşamadı ama kilo verdi, az miktar mama verdim eds ile verdim, göğsüme banyladım eds sondasını, böylece memeyi de emdi ve sütümün devamlılığını sağladım, bugün sekiz aylık, halen emiyor..