Merhaba anneler
Bebeğim 2 aylık ve memeye asla düşkün bir bebek değil emiyo günde 4 5 kez ama boşaltmıyo tam memeyi bende sağıp içiriyorum sağıma devam edersem eğer devamlı sütüm gelmeyi devam eder mi acaba manuel pompayla sağıp içiriyorum 90 yada 120 cc bugün elektrikli bir pompa almayı düşünüyorum sizce sütüm sağdıkça gelmeye devam eder mi