bebegimmm2405 Snglkargc_0107 9 da değilde 11/12 arası uyuyor gece ⅘ gibi mamaya kalkıyor sonra tekrar uyuyor 8 gibi bir mama faslı daha kalkış saati 10/11 arası 4 aylık olduğu için gece yemekleride normal
Snglkargc_0107 bebegimmm2405 bizimde öyle şu an ama 2de uyuyo genelde daha erkene çekmek istiyorum yapamadım bi türlü 2 ay 24 günlüğüz bizde
bebegimmm2405 Snglkargc_0107 vallahi yok bacım 😀 Maşallah diyim bebeğim akıllı biraz kendisi doğduğundan beri gece gündüz kavramını biliyor bir de evimiz panjurlu karanlığın verdiği etkiyle daha derin uykuya dalıyor yani oda tam zifiri karanlık o uyanana kadar
Berraa_54 Snglkargc_0107 😂😂benimki de uyuyor şimdi arada uyaniyor tabi yanimda yaptırdığım için hemen uzanarak emziriyorum ve 11 de falan uyaniyor
Erra Snglkargc_0107 ahhh o zamanlar 🥺 Ben ilk2, 5 ay hıc uyumadım akşam 8 de uyanırdı sabah 9-10 a kadar uyumazdı 😵💫 Zaman nasıl geçiyor öyle ya da böyle inan anlamıyorsun 😁
Snglkargc_0107 Erra gerçekten öyle çabuk geçiyor ben yenidogan fotoğraflarını açıp ağlıyorum hep ne ara büyüdün diye🥹🥹
Prenses_annesi22 Snglkargc_0107 11de uyudu smdi uyandı salla dıye sallamaya devam 🤭 3 yasında 3 gundur ne uyuyo ne uyutuyor surklı sallıyorm sbha kdr uyusada yatsam dıyorm