aysenur_33 bizim de bu zamana kadar düzenliydi hep 8.30 9 gibi banyosunu yaptırır yatırırdım gece 2 kez emmek için kalkardı özledim valla insan yoruluyor 1 aydır ne gecemiz belli ne gündüzümüz ama en kısa zamanda geçecek inşallah. Sizin için de dua edeceğim inşallah bebişinizin uyku düzeni hep böyle devam eder, dişleri de kolayca çıkar hiç rahatsızlık çekmez🥰