MadamMommy benim kızım 2 ay 21 günlük ve 20 günlükken bile gece kalkmak istemiyordu 10-11 gibi uyuyor sabah 6-7 de uyanıyor . 20 günlükten itibaren hep böyle uyuyor çok şükür doktorda kaldırma acıkırsa kendi kalkar zaten demişti . Bende iyi uykumu alıyorum o yüzden inşallah huyu ilerde değişmez 🥰🥰 bide uykuya geçmeden banyo yaptırıyorum rutin oluşturdum akşam üşür derler ama doktor hayır iyi yapıyorsun dedi rahatlıyor iğce de emziriyprım iyi uyuyor çok şükür çok nadir 5 de kalkar ama bu bile iyi