Araf52 yldrm986 canım bende bugün yeni aldım shaker ve termoda danışmandan ses yok hala nasıl kullanılması gerekiyor bilgin varmı
Araf52 yldrm986 teşekkür ederim canım işte benim uyanma saati sıkıntı benim kızım gece 3-4 buluo uyuması öğlen 1 e kadar uyuo kahvaltı 2 de falan yapıoruz😩normalde iki öğün yiyordum ben akşamda 7-8 gibi faln ikinci öğünüm
yldrm986 Araf52 anlıyorum canım, ben hemşireyim gece nöbeti tutarken de kullandığım olmuştu, koçluk hizmeti bunun için var saatlerini ayarlaması lazım,benim koçum ile iletişime geçebilirsin istersen, Instagram da , adı Cansu Kamiş, dünya tatlisidir