gizarem bugün sabah sünneti olduk, ilk başlarda ağladı emzirdim biraz sustu uyuya kaldı, 15 dakika sürdü sünnet, çıktıktan sonra da yarım saat bekletiyorlar, yarım saatin sonunda kanama varmı diye bakıyorsunuz kontrol ediyorsunuz, eğer yoksa eve gönderiyorlar sizi, bir krem yazıyorlar, eve gelincede bezini her değiştirdiğinizde kremi sürüyorsunuz, ben birde 1 numara büyük bez takıp karton bardak kesip koydum ama doktora sormadım zararlı mı değil mi diye, yoksa bez değdikçe ağladı oğlum o yüzden takmak zorunda kaldım bugün, yarına hassasiyeti geçerse karton bardak koymayacağım.. 10 gün sonrayada randevu almamızı istediler kontrol için.